O NAS

Dlaczego warto nam zaufać?

CDS OMNIA to firma stworzona przez specjalistów, którzy od wielu lat jako pracownicy Ministerstwa Edukacji Narodowej zajmowali się tworzeniem rozwiązań z zakresu finansowania oświaty.

Oferujemy Państwu szeroki zestaw usług w zakresie doradztwa, analiz i szkoleń, wspierających zarządzanie oświatą. Nasza oferta skierowana jest do samorządów, do organów prowadzących szkoły oraz instytucji oświatowych.  Nasze usługi są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Przy proponowaniu rozwiązań uwzględniamy specyfikę każdego samorządu, szkoły czy instytucji.

Jako wieloletni pracownicy Ministerstwa Edukacji Narodowej, bardzo dobrze znamy specyfikę finansowania oświaty. Oświata to nasza pasja. Dzięki zaangażowaniu w naszą pracę od wielu lat wspieraliśmy Państwa na szczeblu centralnym, tworząc rozwiązania z zakresu finansowania oświaty, jesteśmy autorami m.in. ustawy o finansowaniu zadań oświatowych. Teraz nasze usługi oferujemy każdemu z Państwa indywidualnie.

Wytłumaczymy Państwu kwestie finansowania zadań oświatowych, optymalizując finanse pomożemy ograniczyć koszty, zaproponujemy skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania oświatą.

0
lat w branży
0
+
przeszkolonych osób
0
h
na sali szkoleniowej

NASZA MISJA

ROZJAŚNIAMY TO CO NIEJASNE

Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom doradztwa na najwyższym poziomie, dostosowanego do indywidualnych potrzeb. Profesjonalizm, wykwalifikowani pracownicy i pasja są podstawą naszej działalności.

 

NASZA WIZJA

TWOJĄ KORZYŚCIĄ

Nie możemy Ci zagwarantować, że nie będziesz doświadczał problemów. To część naszego życia. Wierzymy jednak, że jeśli je napotkasz, to pierwszą Twoją myślą będzie kontakt do nas. Wspólnie rozwiążemy Twój problem.

 

Poznaj nasz zespół

Grzegorz Pochopień

Współzałożyciel

Przez 6 lat pracownik Ministerstwa Finansów, później przez 9 lat pracownik Ministerstwa Edukacji Narodowej. W Ministerstwie Edukacji Narodowej na początku Naczelnik Wydziału Analiz w Departamencie Ekonomicznym, a potem przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Departamentu odpowiedzialnego za System Informacji Oświatowej oraz za finansowanie zadań oświatowych, w tym za opracowanie corocznego algorytmu podziału części oświatowej subwencji ogólnej.

Autor m.in. ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, wcześniej przepisów w zakresie tzw. dotacji przedszkolnej, tzw. dotacji podręcznikowej oraz dotacji dla szkół i placówek niesamorządowych (autor definicji: podstawowa kwota dotacji, wskaźnik zwiększający, statystyczna liczba uczniów, najbliższa gmina/powiat).

Absolwent Matematyki Finansowej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Master of Business Administration na Uniwersytecie Warszawskim.

„Nieocenione doświadczenie w obszarze finansowania oświaty, wiedza z zakresu analiz oraz wieloletnia współpraca z samorządami, szkołami i instytucjami oświatowymi pozwoliły mi na zdobycie Państwa zaufania i szacunku oraz gwarantują, że tworzona dla Państwa oferta w zakresie doradztwa w obszarze oświaty jest najlepszą na rynku.”

Daria Pietrzykowska

Współzałożyciel

Przez 7 lat pracownik Ministerstwa Edukacji Narodowej. Na początku w Wydziale Analiz w Departamencie Ekonomicznym jako pracownik odpowiedzialny za kwestie planowania i wykonywania budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym. Potem pracownik w Departamencie odpowiedzialnym za finansowanie zadań oświatowych, później jako Naczelnik Wydziału Statystyki odpowiedzialny za system informacji oświatowej. Autor m.in. ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, w tym przepisów określających zasady dotowania szkół i placówek niesamorządowych (autor definicji: podstawowa kwota dotacji, wskaźnik zwiększający, statystyczna liczba uczniów, najbliższa gmina/powiat). Autor nowelizacji ustawy o systemie informacji oświatowej zmieniającej SIO na system dostępny przez przeglądarkę internetową.

Absolwentka Metod Ilościowych w Ekonomii i Systemów Informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej oraz absolwentka Administracji na Politechnice Warszawskiej. Wykształcenie w obszarze analiz (dodatkowo potwierdzone uzyskanym Certyfikatem Analityka Statystycznego SAS), bardzo dobra znajomość teorii ekonomii oraz statystyki i zagadnień modelowania ekonometrycznego w połączeniu ze znajomością specyfiki prawa oświatowego i finansowania zadań oświatowych jest dla Państwa gwarancją otrzymania wsparcia na najwyższym poziomie.

„Przez wiele lat pracy kwestie zarządzania finansami oświaty stały się moją pasją, którą teraz chcę dzielić z Państwem, oferując Państwu swoje usługi.”

W czym możemy Państwu pomóc?

Zaufaj specjalistom